Keresés ebben a blogban

2013. december 20., péntek

The Floozies – Tell Your Mother

Ahogy a múltkor írtam a SoundCloudot nem is pont az ingyenes letöltések és a követett producerek dalai miatt kedvelem, hanem azért, mert azt is láthatom, hogy kedvenceim kiket követnek, illetve kiket reposztolnak. Ebből pedig mindig komoly újdonságok kerülnek elő. Tulajdonképpen a kedvenc producerek kutatják fel a zenét neked. Profi előválogatás, kevés üresjárat.
A The Floozies-t talán GriZ rakta ki. Kicsit féltem, hogy túl „baszatós” lesz, na de mit kaptam helyette?
A Floozies egy olyan cucc, amit már régóta kerestem. Iszonyat kíváncsi lennék rájuk élőben, hiszen míg egyikőjük a gép és az effektek mögött mozog, a duó másik fele dobokon tolja. Ez is glitch hop, csak annak valami elfajzott 80-as funky bass oldala. Nem csoda, hogy bejön. Míg a Krooked Drivers-es vonalban az egymásba folyó, állandó zenei massza dominál, itt az egyes hangok, dallamok módszeresen el vannak választva. Olyan ez a zene, mintha különböző LEGO-ból lenne felépítve. De azért arra is emlékezzünk, hogy ezeket a LEGO-darabokat alig lehetett szétszedni. Hány felszakadt köröm és fognyomokkal tarkított LEGO-kocka mesélhetne arról az atomi ragaszkodásról, amivel összeálltak a darabok. A Floozies dalai is ilyenek. Katonás rendben pattognak az ütemek. Minden mértani. Musica doctus. Az albumot egészben itt éritek el, én most csak 4-5 kedvencből csináltam lejátszási listát.
Azt nem tudom pontosan, hogy minden dalnál így áll-e fel, de több szám hallgatása során is összekacsinthatunk a szerzőkkel, hogy „vágom ám, ez itt 50 Cent, ez itt Bee Gees, ez meg Christina Aguilera”. És ezen előadók ellenére higgyétek el, megéri meghallgatni.


Trekklista:
  • Ice Cold: amit már régebben kiposztoltam. Azt hittem először, hogy valami Prince-szám, aztán kiderült, hogy Rick James.
  • Tell Your Mother: van itt Chrisitna Aguilera is, a címadó Tell Your Mother is zsírosan fasza zene lett.
  • Love, Sex, and Fancy Things: 50 Cent lehet a vokalista.
  • Somebody Help Me: mert a Bee Gees is bekerült a Floozies finomítójába. Ha azt hinnénk, hogy a szkreccsnek és az elektormos gitárnak együtt nincs helye, akkor kapunk egy adagot ebből is.
  • Oh My Gawd: „amazing”.

Jefe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése