Keresés ebben a blogban

2011. november 16., szerda

Incubus

Visszajelzés tomnak:
1. Tegnap láttam, hogy a TGU egy kis alapítódarabja jön a Müpába, de ez az etno cucc nekem nem hogy nem üt, de vhogy streamben is sok volt. Ez az grúz, örmény és balkáni hangulat engem kikészít, főleg, ha nők éneklik. Mea culpa.
2. A magas labdát nem (most) fogom leütni, mert őszinte leszek, nem jutott eszembe semmilyen latin virtust felvonultató zene. Illetve bevillantak a Nando'sban szóló portugál remekek, amik napi 10-12 órában hallgattam. Aztán visszanyeltem a hányásomat a régi emlékek miatt és gondoltam előveszek vmi régről megbízhatót.

Az Incubus nemrég adta ki legújabb (7!) albumát If Not Now, When? címmel. De minek? Mármint pont ezt minek? Herélt hangokért és halovány teljesítményért inkább nézem a (magyar, bármelyik) X-Faktort.
Nye-nye-nyeee. Srácok, Brandon, hol van már az eddigi lázadás és beolvasás, a feszes ritmus? Illetve miért csak ennyi van az albumon? Komolyan, mintha a srácok nem stúdióban, hanem egy rossz szigetelésű fallal elválasztott nyugdíjas-otthon szomszédságában próbálták volna az anyagot felvenni este 8-10 között.

Először azt hittem, talán csak nekem van gondom ezzel az anyaggal a korábbiak ismeretében. De mások is hasonlóan éreznek: Chad Grischow arról beszél, hogy a srácok nem igazán tudják, melyik irányba menjenek az album során. Camilla Pia szavai pedig...hát ott a pont: "If Not Now, When? is a sedate, pristinely produced offering, closer in spirit to the U2s and Coldplays of ‘alternative’ music than their early heavy-riffing counterparts...The 2011 incarnation of Incubus is a depressingly dull and sterile proposition and, really, we wouldn’t wish these bland wet blanket anthems on anyone."

Azért itt van pár szám, ami értékelhető...Incubus, next time - hopefully!

01. Swtichblade - a követendő példa!!
02. Thieves
03. Adolescents

Jefe

2 megjegyzés:

  1. 1. Szerintem sem az igazi, majd írok róla.
    2. a Karuanra gondoltam, csak én nem akartam megírni, gondoltam, meghagyom neked. :)

    VálaszTörlés
  2. ó, tényleg! Több Karuant a hangolóra!

    VálaszTörlés