Keresés ebben a blogban

2012. július 2., hétfő

Rusko - Songs

Rusko már szerepelt egyszer, akkor a Cypress Hillel közösen készített dal folytán. Caspával sokat tolták együtt, aztán 2010 környékén inkább a szóló megjelenések mellett döntöttek.
Rusko idén kiadta második albumát Songs címmel. Őszintén szólva erről a budin ülve értesültem, jobb híján egy Flyerzet lapozgatva. Csodálkoztam, hogy kerül be Rusko ebbe - a V. László birodalmáról szóló - ingyenes újságba. Vagy lehet, hogy csak én nem ismertem eléggé Ruskót?
Na nem gond, voltam olyan naiv, hogy inkább arra gondoltam, a Hajógyári sziget törzsközönsége, a mainstreamben mozgó közeg is nyit mások felé. Mondom, naiv voltam.

A Flyerzben istenítették, nekem ez nem fog menni. Van pár jó szám kb. ennyi. Mondjuk négy darab, a többi meg számomra "BIG NO-NO"'. Azok a fajta számok és motívumok, melyek lapossá teszik az albumot. Azok a zenék, amelyek, ha egy buliban szólnak, én inkább kikísérem a többieket cigizni, vagy elmegyek a pulthoz még egy sörért.
Az album a roots/reggae vonalon mozog: sok dub, még több root/ragga ugyancsak magas szinten tartott dubstep-alapokkal - akinek viszont ez bejön, az nem fog csalódni

01. Be Free - az abszolút kedvenc. Mintha a Freestylers ráncfelvarráson esett volna át. G*cijó!
02. Somebody to love - a sláger, erős nyitás az albumon, kár a folytatásért.
03. Skanker - a grime felé hajlik, talán azért is tetszik.
04. Roll Da Beats (Old School Edition) - kordában tartott feszes dnb-ritmusok és lassú, de meghatározó dubstep ütemek.

Őszintén szólva nekem elég lett volna egy EP ebből az albumból ezzel a négy számmal és istenítve várnám a nagylemezt. :)


Jefe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése