Keresés ebben a blogban

2013. március 24., vasárnap

Sannan vs. Latinovits - Szindbád's High Life

Már járok egy ideje a Don't Panic nyomdába. És bár a megrendelésem immár egy hónapja késik :P akkor is lett egy előnye, hogy a múltkor sokadszorra "hiába" ugrottam be a Müszi melletti irodába. Alkalmi kárpótlásként elvittem egy Don't Panic flyer csomagot, amiben volt egy Sannan CD.
Sannan a Sándor és Nándor nevekből jött mozaikszó és Savages és Suefo chill out - lounge projektjét takarja. A CD-t gyorsan bedobtam a FreeRIP-be, hogy mp3 legyen belőle, hadd pihenjen tovább a fiókban a szebb napokat is megélt Sony CD-lejátszó.

Van az albumon egy High Life című szám, amiről úgy gondoltam, fel lehetne dobni valamilyen vokállal. Itt a végtermék: mivel az eredeti számot is ingyenes terjesztésen kaptam, így ez a trekk is letölthető - ha valakinek ennyire megtetszene. Katt Vendelin és Szindbádra a hallgatáshoz:


Jefe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése