Keresés ebben a blogban

2011. október 25., kedd

Baskerville

Részemről lassan, de biztosan elcsúszik a blog a holland és brit előadók felé. Vagy már régebben menthetetlenné vált a dolog? A Baskerville két holland srác agyszüleménye. Disco, pop, kevesebb MC-zés, itt-ott Daft Punk-hatások, vagy mondjunk inkább Justice-t?
Nekem eszembe jutott még a Bodyrockers is, akik csak egy albumot (számot) éltek meg. Nem voltak nagy eresztés, de  hangzás és a Baskerville-számok lendülete pont rájuk emlékeztetnek. Persze nem  a "teccik, ahogy mozogsz", inkább a Handel On Your Face vonala. De vhogy meleg az a zene, inkább vissza a Baskerville-hez.

Nagyon remélem, hogy a Baskerville azért többre viszi, bennük inkább van potenciál. Idén voltak a Szigeten (mellesleg tavaly is), rájuk kíváncsi lettem volna. Egy albumuk van, a 2010-es kiadású Disco Biscuits. A számok basszusa pattogós és nem húzzák el a témákat, nincs cifrázás, olyan pop-disco ez, mint amilyen buli-rockzene a !!! (Chk-Chk-Chk).
Mellesleg az egyik Weeds epizód lezáró zenéje is Baskerville volt.
Aki fogékony a pop iránt, annak tetszeni fog. Akinek eddig nem jött be ez a vonal, annak pont itt a lehetőség, hogy nyisson egy kicsit.
Hallgassátok! Most több számot linkeltem be, de a popjelleg miatt fel sem tűnik, hogy haladnak a zenék. :)


Jefe

U.I.: Vajon Grandmaster Flash The Message-e, vagy Michael Jackson Thrillere élt meg több feldolgozást?
A Baskerville (egyelőre) Jackora tette le a voksát. Mivel azt a számot mindenki ismeri, itt talán könnyebben kiszűrhető, mi jellemzi a Baskerville zenéjét.

2 megjegyzés:

  1. nekem ez volt az első tőlük. csak ide kell ezt postolni szerintem.
    http://www.youtube.com/watch?v=Ww5AW5RXyO0&feature=related

    VálaszTörlés
  2. :) our racing heart...nekem lemon jelly ugrik be erről a számról

    VálaszTörlés