Keresés ebben a blogban

2011. október 1., szombat

Mount Kimbie - Crooks & Lovers/Carbonated

Volt már a blogon tőlük egy post, de valamiért - nem is értem miért - akkor nem ejtettem szót az albumról, amelyen az a track is található. A brit páros első albuma tavaly jelent meg Crooks & Lovers címmel, és az év egyik nagy durranása volt, viszont én csak nemrég hallgattam meg a teljes anyagot. 
Nagyon jó a lemez, szerintem egy újabb üde színfoltja a brit elektronikus zenei palettának. Dubstep utáni érzés sok-sok zörejjel, kattanással, plattyanással, klappogással, de nem disszonáns, kaotikus módon megszólaltatva azokat, hanem nagyon is harmonikusan, helyenként megnyugtatóan. Negédes elektronika a javából. 


Viszont hogy egy kicsit frissebb információval is szolgáljak, idén nyáron a nagylemez hullámait meglovagolva kiadtak egy EP-t is Carbonated címmel, amin az említett szám és pár remixe mellett néhány új  is található. Most következzek a nagylemezről és a remix EP-ről néhány kedvenc.

Crooks & Lovers
01. Would know
02. Carbonated
03. Ruby
04. Field

Carbonated
01. Carbonated (Peter Van Hoesen remix)
02. Bave's Chords

ui.: Az első két szám klipje is nagyon komoly, tessék őket megnézni.

tom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése