Keresés ebben a blogban

2011. október 31., hétfő

Radiohead - TKOL RMX

Soha életemben nem hallgattam korábban Radioheadet (kövezzetek meg érte), viszont néhány hete beszereztem egy remixalbumot, amelyen számomra kedves zenészek készítettek remixeket a banda legújabb, The King of  Limbs című albumához. 









Bevallom őszintén, kissé meg is lepett, hogy olyan nevek szerepelnek a borítón, mint Jamie XX, Four Tet, Caribou, Nathan Fake, stb. (Közülük párat már ismerhettek is a blog jóvoltából, a nem ismerősen csengő neveket meg majd pótoljuk.) Ezekben a nevekben a számokat meghallgatva sem csalódtam, így aztán kíváncsivá tett, milyen lehet a remixalbum nyersanyaga. Azt meghallgatva pedig már nem is voltam annyira meglepett. Nem tudom, hogy a korábbi Radiohead albumokon mennyi teret engedtek az elektronikának, de ezen a lemezen  a hangszeres zene mellett a különböző digitális effekteknek és hullámzó, lüktető, vibráló elektronikus hangoknak bőven volt lehetőségük kibontakozni. 
Mivel a remixalbumot korábban ismertem meg, ezért most előbb erről következzenek számok, majd ízelítő az eredeti lemezről.

TKOL RMX

RADIOHEAD - THE KING OF LIMBS
03. Separator
04. Bloom
05. Lotus Flowers 

tom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése