Keresés ebben a blogban

2011. október 6., csütörtök

Hard-Fi

Heti indie-adagunkat a Hard-Fi adja.
Pár hete hallottam az egyik Saturnban a Give It Upot, meg is fordultam és rákérdeztem a zeneosztályos srácnál mi ez. Jól hangzott, semmi baj. Aztán más kérdés, hogy az album nekem nem áll össze. Van 3-4 megjegyezhető és ismétlésre berakható szám, de vannak szerintem nagyon gyenge darabok, amiken nekem az idő sem fog segíteni. De legalább a Hard-Fi egy olyan banda, akinek több száma ragadt meg a fejemben az elmúlt években, nem pedig mentek a kukába (és ilyenből van egy pár: ld. The View, The Hint, Edison Glass).
Mivel megörültem ennek a bandának, nem is volt kedvem utánanézni, mit csináltak korábban, merre halad a pályájuk, milyen új/régi zenei hatások érik őket. A Killer Sounds friss eresztés, ez a harmadik nagylemez, itt az ízelítő (ami nekem pl. elég is):



Jefe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése