Keresés ebben a blogban

2011. június 1., szerda

Scruffscraper_01

Szív küldi szívnek szívesen!
Recommended for Áron - aki ma mérnökké vált! Ezzel a válogatással gratulálok neki!
Továbbá ajánlom Daninak, Mrazininek, Panninak, Verának és Yojimbónak; szerintem nekik nem is szolgálnak újdonságként ezek a számok.

Elkanyarodunk az elektrótól, a DJ-k kapaszakodnak a kanyarban, a lemezen elcsúszik a tű, a touchpadon nem fognak az programozó ujjak, egyedüli szerencsénket a biztoskezű gitárosok és az ütemfelelős dobosok jelentik.
A harmadik számnál tessék ügyelni, mert csak koncertverziót találtam, meglehetősen tompa és kifejezetten recseg a többihez képest. Bocsesz.
Én is kerestem egy ikont azokra az esetekre, amikor bejelentkezem egy hosszabb válogatással. (Ha valaki nem volt szorgalmas hallgató/olvasó eddig és keresni sem akar a mixkezelő használatát illetően, valamint nem akar ránézni minden szám után a lejátszóra, akkor a teendőket most én is leírom:
1. Bal oldalt középen: auto play mode bekapcs.
2. Bal oldali lemezjátszóra kurzor rávisz, megjelenő zöld play gombra klikk.
3. Bal oldali nagy play gombra klikk.)


 

Nézzük ki van a listán, mindenki itt van, kivéve az István:

01. Innersight - I Have Seen The Future (5:10)
02. Pozvakowski - Tester (7:29)
03. Marionette ID - Icon Over You (5:50)
04. Mogwai - Kids Will Be Skeletons (5:28)
05. Innersight - A Night With Night (5:56)
06. Mogwai - Travel Is Dangerous (4:03)
07. Russian Circles - Melee (7:40)
08. Dub Trio - Respite (5:26)


Jefe

2 megjegyzés:

  1. wá! ezt csak most láttam. szerintem ezt fogom hallgatni holnap munka közben... de milyen István? :P

    VálaszTörlés