Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 22., hétfő

Back in the Game

osszú idő után most ismét arra vetemedek, hogy valami jó, netán új dolgot mutassak nektek - már ami a zenét illeti. Arra gondoltam, nagyon röviden elmesélem merre jártam az elmúlt másfél hónapban, természetesen zenei aláfestéssel. Következzen tehát néhány nyári részlet tom zenei naplójából. Az elektronika kissé háttérbe szorult, most főleg népzenét és világzenét fogtok hallani, megfűszerezve némi rockstedy-vel, ragga-val, nu funkkal, sőt még egy kicsit komolyba is hajlunk.



Hello Wood fesztivál
Shabba Ranks-Punnany riddim
Úgy alakult, hogy ez lett a fesztivál hivatalos zenéje, boldog-boldogtalan ezt ordítozta gyakorlatilag éjjel-nappal.
Ehhez kapcsolódóan még egy Shaba szám - nagy kedvenc. Shabba Ranks - Dukku dukku


Veszprémi Utcazene Fesztivál 
Gadjo-Chapucero
Egy spanyol utcazenekar egy hihetetlenül kicsi színpadon akkora ska bulit csinált, amilyenhez még nem nagyon volt szerencsém. Humoros, vidám, hol ringató, hol iszonyatosan pörgős zene.

Club des Belugas-Be my lover
Ezt én is hallottam élőben, rohadt sexy volt. Érdemes a többi zenéjüket is meghallgatni.

Művészetek Völgye
Harcsa Veronika - Lámpafény
Meghallgattuk Harcsa Veronka koncertjét, amelyen az új, Lámpafény című albumáról játszottak dalokat. Majdnem állva elaludtunk rajta, de nem azért mert unalmas, hanem mert annyira megnyugtató volt.

Cimbaliband - Megyek az úton
Édesanyám beszerzett egy cd-t tőlük a nagy kapolcsi forgatagban. Én nem ismertem őket korábban, de azóta széthallgattam a lemezt.

Tiszakécskei Népzenei Tábor
Ghymes - Hojeda, Hojeda
Részt vettem egy citeratáborban, ahol többek között ezt a két dalt is megtanultuk. Nagyon szép népdalok.

Ördögkatlan Fesztivál
Sator Quartet-Caeli Deus sanctissime
Katarktikus élmény a kisharsányi református templomban. Középkori egyházi himnuszokra írt mai zene.

Lajó-Brasnyó-Dresch
Aki szereti Lajkó Félixet, annak a rossz minőség ellenére is ajánlom. Hihetetlen volt. Három Zseni egy színpadon.

Light in Babylon
Ez meg csak símán jó volt. Jóféle világzene.

Létavértes 2011
Hopetown Lewis-Rock a Shacka
A már hagyománnyá vált Atis-Csilla szülinaphoz kapcsolódó kelet-magyarországi fergetegen mindig hall valami régi-újat az ember.

Sziget 2011
moldvai táncház
A szigeten a legnagyobb élmény nem is egy koncert volt, hanem egy moldvai táncház. Amikor elkezdődött a zene, a sátor felnyitott oldalain keresztül özönlöttek be a csúcsra járatott fesztiválozók, és olyan lendülttel kezdtek bele a saját kis sámán táncukba, hogy az szerintem reggelig kitartott. A zenét illusztrálandó került fel most ide egy kisebb csokor a Zurgó együttestől, a szigeten sajnos nem tudom, kik zenéltek.

Nagyjából ennyi. Remélem úgy is élvezhető volt a válogatás, hogy nem feltétlenül voltatok ott.

tom

1 megjegyzés:

  1. ez nem az a tipikus "Írjátok le gyerekek, mit csináltatok a nyáron" fogalmazás :)

    VálaszTörlés