Keresés ebben a blogban

2012. május 17., csütörtök

Infragandhi

fotó: hvg.hu
DJ Infragandhi volt kb., akitől első funk-breakes élményeim jöttek (még 2006-ban). Rajta keresztül ismertem meg a Fort Knox Five-ot és majd az összes Jalapeno Recordsnál működő előadót.
Rádió, buliszervezés - rezidens beatfelelős. RadioCafe 98.6, Deck Attack, RadioBro, Instant, MR2.
Legfrissebb megjelenése - amiről én tudok - azok az MR2-n futó mixei, melyek Soundcloud oldalán hallgathatóak és letölthetőek. A Petőfi rádiót egyáltalán nem hallgatom, de ezekre a Soundcloudos mixekre rá-rá szoktam nézni.

Infragandhi igazi mindenevő a zene terén. Van itt minden: funk-break bootleg-parádé, glitch, break-beat, latin funk, nu-soul, és a mostani ajánló: house. Olyan, mint egy zenei bevizsgáló hivatal. Átnézi és mindegy milyen a zene, a lényeg, hogy mindig minőségi válogatást kapunk.
Nem hittem volna, de egyre többször idézgetem a Doboz Facebook oldalán szereplő "fenomenális" zenei műfajmeghatározást, amivel ők kerestek rezidens DJ-ket. Az április 22-i Infargandhi-mixre ez most teljesen igaz: "félkemény elszállós deep house". :P
Majd egy óra kikapcsolódás, éjjeli bicajozáshoz például kiváló. Futni viszont nem mennék vele.

Klikk a lemezre és jóság:

Akiknek kevésbé fekszik ez a pure house dolog (vagyis a gyors kíváncsiak), itt van pár szám közvetlen linkkel:
04. Kraak en Smaak feat. Romanthony - Bulit for Love (Psychemagik remix) - ehhez nincs linkem, de ki ne hagyjátok, a mixben 49:56-tól kezdődik!


Jefe


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése