Keresés ebben a blogban

2012. június 3., vasárnap

The Raid Redemption OST

UPDATE -- A bejegyzés tartalma a zenei kiadó jogaiba ütközött, holott én csak linket adtam hozzá, tehát a tartalom feltöltője nem én vagyok. A lényeg, hogy kivettem a linkeket. Ha érdekel a zene, keress rá YouTube-on.

Nem gondoltam volna, hogy valaha is leírom a blogban a Linkin Park, a System of a Dawn, vagy hasonló zenekar nevét, de most úgy látszik változtatnom kell az elsőnek említett zenekar megítélésén. Legalábbis ami az az egyik alapító tagot illeti.

Megnéztem a Rajtaütés (The Raid Redemption) című indonéz akciófilmet. Emil írta Facebookon, hogy neki a verekedős jelentek nem jöttek be. Ami nekem viszont igen, az az, hogy ez egy egyhelyszínes a film. Kiterjesztett akció/kamaradráma, amiben egy toronyházat próbálnak megtisztítani a kommandósok. A Horda jutott eszembe, ami szintén csak egy épületben játszódik, de abból nem lett más, mint egy elbaltázott zombi/fertőzéses film.



Na, a lényeg, hogy vmiért megy Indonéziában ez a Linkin Parkos vonal még mindig. Vagy úgy gondolják, hogy jól áll az akciófilmekhez, mert a Linkin Park egyik alapító tagját, Mike Shinodát kérték fel, hogy szerezzen egy egész albumnyi zenét a filmhez. Úgy tűnik megy ehhez a filmműfajhoz, és bár nem kedvelem a Linkin Parkot, vagy bármilyen hasonló mutációját, de a jelenetek alatti zene elég korrektre sikeredett.
Mike Shinoda és Joseph Trapanese közös szerzeményei csupa instrument darabokból áll, dobtémákkal a középpontban. Mike Shinoda jópár akciófilmhez szerzett ha nem is egész albumot, de pár trekket. Transformers, S.W.A.T., Helyszínelők, Miami Vice. Szóval érti is ezt a vonalat és szereti is csinálni. Csak ne énekeljen! :P
Itt van négy szám, ami akár ajánló is lehet a filmhez - bár a filmnézés közben úgysem tűnik fel annyira a sok vér, töltény és ököl között.
A számcímek akár trélerek is lehetnek a filmbeli jelenetekhez. :)

01. Prayers
02. We Have Company
03. Dead Already
04. Machete Standoff
05. Drub Lab

Jefe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése