Keresés ebben a blogban

2013. április 8., hétfő

Calibre - Fabliclive 68

Utoljára DJ Yoda sessionjét hallottam a FabricLive sorozatban. Ezen a tudásomon frissítve nemrég tök egyszerűen ráböktem egy idei megjelenésre a Fabriclive Wikipedia-listáján. Így találtam Calibre 2013. februári megjelenésű Fabriclive 68 sessionjét.
Ember legyen a talpán, aki ezeket a kiadásokat követni tudja. Inkább szemezgetni jó belőle. És nem árt végigolvasni az előző 67db Fabriclive session szerzőit, mert azt is láthatjuk, hogy ez a dél-londoni bulihely milyen evolúción ment végig zeneileg az utóbbi 10-12 évben.


Calibre biztosan nem új név annak, aki a drum and bass vonalán mozog, de nekem nem mondott sokat, tény, hogy az utóbbi években nem követtem a dnb szcéna szénáját.
Amikor belehallgattam a Calibre mixbe, azon agyaltam, hogy mit lehetne írni erről. Dnb, tört ütem. Sokat nem is tudok róla, van pár fajtája: 2step, jungle, liquid, brasileiro, jazzy etc. (DJ Marky, Makoto, LTJ Bukem, EZ Rollers, Concord Dawn). Kb. őket ismertem régről. Szerencsémre Calibre csak Markyt válogatta be, és ezzel mindenki jól jár, aki új nevekre kíváncsi. Alapvetően a liquid, afféle "sóderes durvaságú" és elszállós dallamok jellemzik a számokat.
Itt egy lejátszási lista pár kiemelt darabról (sajnos az egyik szám előtt van hirdetés, abból nem találtam no-ads verziót & a blogon beüli lejátszó szórakozik velem, szóval érdemesebb a kép alatti linkre kattintani, ha nem csak az első szám érdekel)

Calibre @ hangolo

Tracklista:
01. DRS - Keep The Faith (feat Calibre)
02. DJ Marky & S. P. Y. - Yellow Shoes (Calibre remix)
03. Random Movement - Down Somehow
04. SpectraSoul - Away Wtih Me feat. Tamara Blessa (Calibre remix)
05. Calibre - Notting Hill
06. Calibre - Student Music

Jefe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése