Keresés ebben a blogban

2011. július 8., péntek

Dub Pistols

A Dub Pistolshoz sok jó emlék fűződik. Először még Vili mutatta meg, aztán mindig igyekeztem up-to-date lenni a formációt illetően. A történetükről, tagokról nem sokat említek. Lényeg az albumon régi-új, de mindenképpen rengeteg kooperációt nyújtó vendégelőadó. A név első feléből lejött, hogy a dub az elsődleges, de a reggaehez közelibb, kevésbé elszállós, visszhangközpontú dallamok uralják a zenét. A trombita veszi át az uralmat, erre rásegítenek a ska-felé is mutató dobütemek, végül pedig az MC-k.


2010 szeptember elején voltak a Zöld Pardonban, ahol számomra nagyon jó előadást nyújtottak. A többiektől elszakadva - szokásomhoz híven - egyedül beugrottam a tömeg közepére és végigugráltam/izzadtam/üvöltöttem/vigyorogtam az egész koncertet. A srácok eléggé eláztak, a kigombolt ing és elengedett nyakkendő nem sokat segített a kezdeti elegancia megtartásán, de nem is ez volt a cél. Az énekesek a mikrofon mellett egy-egy literes vodkát szorongattak és amikor nem ők ittak belőle - mert azért énekelni is kellett -, akkor az első sornak adták le, hogy ne csak a zene hozza össze a társaságot, hanem egy szerencsésen elkapott londoni herpesz is.
2009-ben sokat nyitottam a Rum And Coke című albumra Londonban a Soho Nando's-t, még azt az emléket is jól keretezi :)

Diszkográfia:
1998 - Point Blank
2003 - Six Million Ways To Live
2007 - Speakers And Tweeters
2009 - Rum And Coke

A Dub Pistols jelenleg új albumán dolgozik, melynek címe Music Is My M16 lesz és eredeti tervek szerint még idén kiadásra is kerül. Az albumon régi közreműködők köszönnek majd vissza: Rodney P, Mc Sir Real, Ashley Slater, de újak is, mivel az egyik legígéretesebb brit női MC-t (MC Chickaboo) is megnyerték maguknak a srácok.
Amíg várjuk a babát, érjük be az idősebb szerelemgyerekekkel.


Jefe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése