Keresés ebben a blogban

2011. július 13., szerda

RJD2

Jelentem, Tomi hamarosan visszatér a világháló univerzumába és ő is hozzájárul majd a blog életéhez.

Addig viszont velem kell beérnetek. Akinek ez öröm, úgy én is örülük, akinek pedig nem, azt kérem, hagyja, hogy meggyőzzem egy szerintem újabb jóérzésű producerrel.
A mai adag RJD2-től származik. Még anno (2006) az első Gandharva mixek egyikében hallottam őt, amit a Töréspont rádió downtempo rovatából töltöttem le.
RJD2 eddig elég sok albumot jegyez. A legelsőben (Deadringer, 2002) sok a kísérletezés, a legutóbbi kiadás (The Colossus, 2010) pedig már kiforrott produceri munkáról árulkodik. Nyerssége miatt és azért, mert a hip-hop csak felbukkanó- és nem meghatározó elem a lemezen, nálam az első a favorit. Most három-három számot mutatok ezekről az albumokról.

Deadringer:
01. Final Frontier
02. 2 More Dead
03. Smoke & Mirrors

The Colossus:
01. The Glow
02. Games You Can Win
03. Gipsy Caravan

Jefe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése