Keresés ebben a blogban

2011. július 6., szerda

Scruffscraper_szerelem_01

Ezt is válogattam egy darabig.
A téma parlagon hevert. Most szentimentális leszek. Olyan dalokat kerestem, amelyek többé-kevésbé örökéletű eladók örökérvényű dalait jelentik. Talán ezért tudom őket akkor hallgatni, amikor nem vagyok a topon. A szerzők túl nagyok ahhoz, hogy egy-egy dalt személyekhez kössek, így mindig elővehetők holmi nosztalgia felbukkanása nélkül. Műfajilag a rock, blues, indie vonalait követtem, most kerültem az elektronikát, vagy a funkyt.
Szerelem szaga száll(t) a szélben. Jó hallgatást mindenkinek!



Mi van még? Ja, nézzük ki van a listán:

01. Wicked Lester - What Happens In The Darkness
02. The Doors  - Love Her Madly
03. Johnny Winter & Muddy Waters - Baby Please Don't Go
04. Captain Beefheart - Her Eyes Are A Blue Million Miles
05. Loonie Youngblood & Jimi Hendrix - She's A Fox Now
06. The Rolling Stones - Streets Of Love
07. The Bees - Listening Man
08. Michael Franti & Spearhead - Is Love Enough


Jefe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése