Keresés ebben a blogban

2013. július 31., szerda

Bonafide Magazine - Bonafide Beats

Már nem is tudom, hogy honnan ismertem meg a Bonafide Magazine honlapját. Sajnos a magazinhoz még nem volt szerencsém, de valahol a Recorder és az Electronic Beats típusú zenei lapokhoz hasonlítanám a honlap benyomása alapján - annyi kiegészítéssel, hogy a Bonafide Magazine nem teljeskörű zenei dolgokról ír, csupán a hiphoppal foglalkozik akár MC, de inkább produceri szinten.
A honlapon visszatérő vendég vagyok. Az oldal designja nagyon bejön, ha lerendezem az albérletváltást, lehet, hogy le is rendelek pár számot a magazinból. Sajnos úgy tűnik, hogy a magazin print megjelenése kicsit megállt, de remélem, hogy ez csak átmeneti, mert az egész koncepió és megvalósítás iszonyat igényes; kár volna ennek az egyik lábát elveszíteni. Jó, persze papolok itt a magazinról, de őszintén annyira azért nem vagyok jártas a brit hiphopban, hogy a cikkek maradandót adjanak.
Viszont az Exlusive Mixes menüpont igazi aranybánya azoknak, akik nyitottak az újdonságokra. Itt ugyanis egy rövid írásos bemutatás után 30-60 perces ingyenesen letölthető mixeket raknak fel a meghívott producerektől. Én havonta-kéthavonta vissza szoktam ide nézni. Az összes vendégmixet nem hallgattam meg, így itt most csak a kedvenceim lesznek - biztosan vannak még a szettek között igazi gyöngyszemek - ha ti találtok, írjátok meg! Az összes mix a magazin Soundcloudján is fent van - egy-egy válogatás hallgatása közben a Shazam is dolgozik serényen.
Csak ízelítőképpen pár név, akik mixtape-et pakoltak össze a Bonafide Magazinnak: Bug, The Bamboos, Mr Thing, Luke Vibert, Kashmere, DJ Vadim, Ugly Duckling, Benji Boko, Thavius Beck, DJ Cam, The Herbaliser, DJ Format, szóval a színvonal állandóan magas. Ennek ellenére pont azok a mixek az igazán érdekesek, akikről eddig - sanos - nem hallottam: Souleance, Telemachus, Last Skeptik, Only Real.



Akkor nézzük a kedvenceket kezdve a legfrissebbel: akinek már feltöltötték a mixét SoundCloudra, azt ide beraktam, a többieket csak a honlap beágyazott lejátszóról éritek el.



A zenék közös pontja, hogy okos hiphopok és finoman absztrakt, bárki számára befogadható zenék ezek, de a szelektorok nem hagyják békén a régi funkokat sem. Szóval fasza mixtape-ek ezek, amelyek közé a válogató pár saját szerzeménye is bekerül. A tempó viszont sohasem bulis - ezek a válogatások inkább amolyan nyaralós, sörözős délutánokra lettek tervezve. Kicsit önző dolog ez most, hiszen ha csak a zenék bemutatása lenne a célom, akkor ezek mixenként egy-egy blog poszt lennének, de én is szeretném már egy helyen tudni őket, ezért raktam ide listába rendezve. :)

Souleance x Bonafide Beats




Only Real x Bonafide Beats




Telemachus x Bonafide Beats




The Herbaliser x Bonafide Beats - akik a pénzzel kapcsolatos zenéket válogattálk össze.


A többiek is ugyanilyen minőségi válogatást végeztek, őket a honlapról éritek el:


Ha bármelyik mixtape bejött, dobj egy lájkot az oldalukra, mert ez a gárda tényleg megérdemli.

Jefe


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése