Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 1., vasárnap

RDGLDGRN

A RGDLGRN-t először az SB TV-n láttam. (Az SB TV-ről annyit, hogy egy Jamal Edwards nevű londoni suhanc kezdte el tolni YouTube csatorna néven, három évig semmi nem történt, szólt a grime és egyre több haverja és híresebb fellépők jöttek, ma meg már valami iszonyat komoly anyagok vannak fent. Rengeteg rovat közül itt most az A64-et láttam, aminek a koncepciója tk, az, ami az MR2 Akusztik is: akusztikus verzió egy adott dalról, sem több sem kevesebb.)


Szóval a RDGLDGRN feljátszott egy dalt Jamal SB TV-csatornájára: I Love Lamp



Elég jó volt, gondoltam ránézek mit tolnak ezek a tengerentúli a figurák, akiknél a név nem egy Szfinx-talány: 3 ember, 3 szín (Red - gitár, Gold - basszusgitár, vokál, Green - vokál, gitár), Facebookon tízezres tábor, szóval van még pár ember rajtam kívül, aki szereti őket.

A lényeg: gondoltam belehllgatok közelebbről is, és bejött. És bár az SB TV A64-ének a lényege az akusztikus előadás, megismerésnek tökéletes volt, de a kiadott EP anyaga nekem sokkal meggyőzőbb, valahogy jobban áll nekik, ha súlyosabb hangszereléssel nyomulnak.

I Love Lamp eredeti:


Old-school shit from 2013: Million Fans



Ez meg kicsit Black Eyed Peas nekem, vagy Kanye West-hang, de attól még olyan könnyen ragad magával, mint Eperjes Károlyt bármilyen Fidesz-rendezvény: Lootin' In London



Aztán itt egy RHCP-klón. Illetve annál is jobb: Hey-o



Ezek a dalok már annyira megtetszettek, arra gondoltam, hogy rendelek bakelitet tőlük, ha úgyis kinyomtak párszáz példányt. 9 dollár nem is volt vészes, click to order...aztán láttam, hogy USA-Hungary postaköltség még 44 dollár - plusz majd a vám. Hát ezt inkább kihagyom, ennyit most nem, marad a digitál. :P

FRISS: Annyira aktuális lett ez a blogposzt, hogy az Egyesült Királyságban ma, az USA-ban pedig holnap adják ki debütáló albumukat. Szóval, ha bejöttek a fentiek, akkor nem árt rá-ránézni az újabb klipekre, illetve ha nem klipképes a dal, akkor Soundcloud oldalukra. Új album = biztos lesz egy-két jófajta remix is.


Jefe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése