Keresés ebben a blogban

2014. február 23., vasárnap

Muff Deep, Nano Hansen, Max Graef, Brandt Brauer Frick

Berlinben zajlott egy téli délután. A Boiler Roomnak köszönhetően nagy nevek délután egytől este hétig pakolták a lemezeket. Dávid átküldte amikor ment az élő stream és néha-néha bele tudtam nézni. Hallgatni meg szinte végig, mert nagyon megérte az időt. Finom zenék szólnak, a legelején még hiphop van, aztán lomha tempó, funk, néhol jazzes beütés, diszkó és megszórva nagyon lájtos house-zal.
A felhasznált dalok elképesztően jók, annyira, hogy alig lehet őket megtalálni. SoundCloudon nincs tracklist, vagyis ha éppen vki tudja, bekommenteli egy adott dalhoz a címét. Persze még mindig több a kérdés, mint a válasz. Továbbá ha nincs dalszöveg, akkor a Shazam is esélytelen. Ha meg vokál van is, akkor se biztos, hogy a Google vagy a DuckDuckGo megtalálja a dalt a szövegei alapján.


Ha az összes fellépőt nem ismerte volna valaki (én pl. csak kettőt) akkor ezek után lehet sasolni, mikor jönnek Budapestre:
Persze ez a majd' hatórás válogatás talán soknak tűnik, ezért dobok egy kis ízelítőt a különböző dalokból. Van benne pár saját feltöltés is. Ha a Shazam nem ismerte fel őket, kíváncsi vagyok, hogy a YouTube content ID-ja mit kezd vele.


Ha pedig ezek bejöttek, akkor nincs más hátra, mint klikkleni. Mivel a délutánról van zenei és videós anyag is, és nem akartam hosszú bejegyzést, két külön lejátszási listát tettem be, amiben mindenki benne van.
(Minden elérhető egyébként a Boiler Room oldalán is.)

Csak videók: megéri bele-belenézni.



Csak audio:


Jefe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése