Keresés ebben a blogban

2014. február 6., csütörtök

Ralph Myerz and The Jack Herren Band - Supersonic Pulse

Forrás: Ralph Myerz @ Facebook

10 év az első és az utolsó album kiadása között és 5 év az első és az utolsó album hallgatása között. Így tudom jellemezni a Ralph Myerz and The Jack Herren Band-et.
Még anno a 2003-as Special Albumot ismertem, amiben a Nikita és a Think Twice vitték a prímet, szerintem még a Rádiocafén hallottam ezt a két downtempo/funk számot, Nestának köszönhetően. És nem is tudom miért, ránéztem, hogy mi a helyzet ezzel a norvég elektronikus formációval.



Kiderült, ők tevékenyek voltak, csak én nem figyeltem rájuk. A 2013-as Electronic Pulse-ban minden számban van kollaboráció. Snoop Dogg, K-Quick, Annie, Roxanne Shante és még rengetegen.
És a tavalyi Electronic Pulse-ban bőven van mindenféle utazás. Egy pont biztos: RNB-s vokálokkal vannak ezek a számok megtömve.
  • Rap - Do The Damn Thang
  • RNB - A Dream U Can Feel, Shooterz
  • diszkós elektró - Something New
  • Guettásan egyszerű tánczene - So Romantic
  • Esetleg a nyolcvanas éveket idéző szintipop - Forever Yourz
Az anyag táncolásra lett kitalálva és ezt totálisan teljesíti is. Hallgassátok bulira hangolódásként (most Spotify-on, mert máshol nem tudtam elérhetőként belinkelni). Katt Ralphra és Snoopra:



Jefe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése