Keresés ebben a blogban

2013. június 3., hétfő

Jefe - Promised mixtape

Szóval tartoztam magamnak egy ilyen valamivel. Talán leginkább a mixtape nevet érdemli ki, mert semmi extra nincs benne, csak beatmatching és sima crossfade a dekkek között. A program, amivel csináltam végtelenül primitív, és azért is nem piszkáltam meg semennyire sem a dalokat, mert 1. nem értek én ahhoz eléggé, 2. laptop DJ-zés volt ez a javából és csak egy egerem volt arra, hogy valamennyire sikerüljön összeilleszteni őket. A hangerő mint látható igen változó, ez az alapanyag különböző minőségének tudható be és annak hogy nincs abszolút hallásom - még a hangerőt illetően sem.

Jó hallgatást:


Ami miatt tetszik ez az egész és megosztom veletek:
  1. Jók a számok: ezek tavalyi EP-k, megjelenések kedvenc dalai. Gondoltam jó lenne egy helyen tudni.
  2. Minden itt szereplő szám legálisan és ingyen letölthető: vagy SoundCloudról töltöttem le, vagy kaptam korábban hírlevelet, amiben volt ingyenes elérés a számokhoz.
  3. Így vagy úgy, de élveztem ezzel foglalkozni: felfedezés, hallgatás, válogatás. Bohóckodásnak jó volt, amennyire időm és likviditásom engedi, idővel jó lenne beszerezni egy külső hangkártyát és akkor TimeCode-dal kicsit egyszerűbb lenne a dolgom - vagy nehezebb. Jó lenne ezt minél hamarabb kideríteni. :)


Legközelebb talán old-school hiphop jön. Hasonlóan a fentihez: favágóhoz méltó érzékenységgel összerakva.


Jefe



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése