Keresés ebben a blogban

2011. április 5., kedd

Mi legyen az első?!

Gondolkodtam, mi legyen az első bejegyzésben. Lehetett volna valami, amiről elmondhattam volna, hogy gyerekkorom óta ez a kedvencem, meg hogy mennyire nagy hatással volt rám ez a szám, meg ilyenek...de nem így lesz, már csak azért sem, mert ahogyan azt az introban is írta Jefe, ezen a blogon keresztül közvetítjük az épp aktuális dolgainkat, ez pedig nekem ma:

The Chemical Brothers - The devil is in the beats

Néhány hete akadtam rá a Hanna című akciófilm zenéjére, amit történetesen a The Chemical Brothers-nek köszönhetünk. A film majd csak idén június 9-től lesz látható az itthoni mozikban, az OST-hez viszont már most is hozzá lehet férni. Az előzetes alapján én azt mondom, hogy a filmzene telitalálat. Nemcsak hogy nagyban erősíti a film hangulatát, de önmagában hallgatva is kimondottan jó. A fent említett szám talán az egyik legerősebb a lemezről. Húzós basszus téma,  visító, szirénára emlékeztető hang és egy szinte gyerekes dallam váltakozva szól benne, egymást meglepően jól kiegészítve. ( Engem  emlékeztet régebbi Chemical számokra, mint pl. a Block rockin'beats-re)
A "testvéreknek" egyébként nem ez az első filmzenéjük, már korábban is készítettek egyet, csak azt még The Dust Brothers néven. Gondolom a Harcosok klubját nem kell senkinek bemutatnom, és azt hiszem, azt sem szükséges magyarázni, hogy a filmzene milyen sokban járult hozzá ahhoz a hangulathoz, ami a filmből árad. Ha valaki mégsem emlékezne, íme két személyes kedvencem arról az albumról:
Fight Club OST - Marla
Fight Club OST - Who is Tyler Durden?

tom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése